Regulamin

SPISKI TREŚCI

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
  3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
  4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
  5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
  6. REKLAMACJA PRODUKTU
  7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
  8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
  10. KARTY PODARUNKOWE
  11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.enduristan.pl prowadzony jest przez przedsiębiorcę PHU HAST HANNA KUCIEL z siedzibą w Malkinii Górnej (adres siedziby i adres doręczeń: ul. Nurska 40, 07-320 Małkinia Górna ); NIP: 7590000340 ; REGON: 550027190 ; adres poczty elektronicznej: sklep@enduristan.pl, numer telefonu kontaktowego: + (48) 604 136 635. Nr konta: Alior Bank 41 2490 0005 0000 4530 5665 4425

1.2. Regulamin dotyczący stosowania jest odrębny, jak i do stosowania ze Sklepu Internetowego (z wyjątkiem pkt. 9 Regulaminu, który jest wyłącznie dostępny).

1.3. Administratorem danych osobowych stosowanych w związku z przestrzeganiem Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe są w zastosowaniu, w zakresie iw oparciu o zasady wskazane w zasadach prywatności na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest drapieżne. osoba, której dane osobowe usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

1.4. Definicje:

1.4.1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do dnia z ustawowo wolnym od pracy.

1.4.2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiającym dostęp do konta.

1.4.3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w sklepie internetowym, sterowanie złożeniem zamówienia, w którym są dostarczane przez produkty elektroniczne do koszyka elektronicznego oraz określone warunki umowy sprzedaży, w tym sposobie dostawy i płatności.

1.4.4. KLIENT – (1) osoba fizyczna, która jest czynna do czynności prawnych, aw której znajdują się elementy dodatkowe, także fizyczne, ograniczone do czynności prawnych; (2)osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa umożliwia dostęp; - która podlegała lub zawrzeła Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

1.4.5. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

1.4.6. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony symbolem (loginem) i hasłem wprowadzony przez Usługobiorcę zbioru zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o zawarte przez niego Zamówienia w Sklepie Internetowym.

1.4.7. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim z nich usługę automatycznie odbieraną od usługodawcy cyklicznie treści dostarczanej z biuletynem zawierającym informacje o produktach, nowościach i promocji w Sklepie Internetowym.

1.4.8. PRODUKT – dostępny w Sklepie Internetowym, który jest dostępny pod umową sprzedaży między klientami a sprzedażą.

1.4.9. REGULAMIN – dodatek do regulaminu sklepu internetowego.

1.4.10. SKLEP INTERNETOWY - sklep internetowy Usługodawca dostępny pod adresem internetowym: www.enduristan.pl.

1.4.11. SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – PHU HAST HANNA KUCIEL z siedzibą w Malkinii Górnej (adres siedziby i adres doręczeń: ul. Nurska 40, 07-320 Małkinia Górna ); SKAKAĆ: 7590000340 ; REGON: 550027190 ; adres poczty elektronicznej: sklep@enduristan.pl, numer telefonu kontaktowego: + (48) 604 136 635. Nr konta: Alior Bank 41 2490 0005 0000 4530 5665 4425

1.4.12. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży produktów zawiera albo dostęp między klientem a sprzedażą za pośrednictwem sklepu internetowego.

1.4.13. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

1.4.14. USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna, która jest czynna do czynności prawnych, aw, która obejmuje elementy także fizyczne, ograniczone do czynności prawnych; (2)osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa umożliwia dostęp; - dostępna lub udostępniająca usługi elektroniczne.

1.4.15. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)

1.4.16. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli klienta składane za pomocą formularza zamówień i identyfikujące bezpośrednio do umowy sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

2.1. W sklepie internetowym dostępne są usługi elektroniczne: Konto, Formularz zamówień oraz Newsletter.

2.1.1. Konto – korzystanie z konta, które jest możliwe po wykonaniu dwóch kroków przez Usługobiorcę – (1) spełnienia formularza Rejestracji, (2) stosowania pola „Załóż konto”.

2.1.1.1. W formularzu rejestru niezbędnego jest podanie przez usługębiorcę imienia, administrator, adres e-mail, potwierdzenie dostępu, akceptacja regulaminu usługi oraz potwierdzenie się z polityką prywatności.

2.1.1.2. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez dostarczania, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez odpowiednie połączenie do Usługodawcy, w przypadku dostępu do sieci elektronicznej na adres: sklep@enduristan.pl lub też pisemnie na adres: ul. Nuska 40, 07-320 Małkinia Górna.

2.1.1.3. Klient może również uzyskać możliwość rejestracji za pośrednictwem konta użytkownika na portalu społecznościowym Facebook. Założenie konta klienta odbywa się poprzez przekierowanie ze Sklepu Internetowego na stronę internetową portalu Facebook, gdzie użytkownik jest poproszony o nazwę użytkownika lub za międzynarodowy numer telefonu oraz hasła, które należą do konta użytkownika w portalu Facebook. Po dokonaniu autoryzacji na stronie Facebooka użytkownika zwrotnie jest przekierowany do Sklepu Internetowego, którego źródłem jest Konto Klienta z przekierowaniem do konta użytkownika w portalu Facebook. Nazwa użytkownika do portalu społecznościowego oraz jego hasło nie są rejestrowane i dostępne przez Usługodawcę. Facebook po dokonaniu autoryzacji przez użytkownika usługodawcy odpowiednio zawiera dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail.

2.1.2. Formularz dostępu – korzystanie z formularza zamówień uruchamianych z chwilą dodania przez klienta pierwszego produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie poleceń po wykonaniu przez klienta dwóch działań – (1) po wypełnieniu formularza zamówień i (2) na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza pola „Potwierdź zakup” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnego wprowadzenia wprowadzonych danych (w tym celu kierowania się komunikatami oraz dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W formularzu zamówienia wymagane jest podanie przez dane dotyczące klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/lokalu, kod pocztowy, lokalizacja), adres elektroniczny, numer telefonu kontaktowego oraz dane dotyczące umowy sprzedaży: Produkt/ y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W przypadku klientów niebędących konsumentami konieczne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.

2.1.2.1. Usługa Elektroniczna formularz poleceń o świadczeniu jest niedostępna oraz ma charakter jednorazowy i następuje z chwilą otrzymania płatności za jego wiadomość albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania zamówień za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

2.1.3. Newsletter – korzystanie z Newslettera, który jest realizowany przez trzy kroki przez Usługobiorcę (1) podaniu w panelu zapisu na „Newsletter” widoczny na stronie Sklepu Internetowego adresu e-mail, który ma być przesłany dalej edycje Newslettera oraz Imienia oraz (2) zaakceptowaniu przesłanego zgód oraz dostęp do pola „Zapisz się” oraz (3) potwierdzenie możliwości zapisania się na Newsletter poprzez łącze w linku przesłanym automatycznie na adres e-mail drogą elektroniczną. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru w ustawieniach Konta.

2.1.3.1. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez dostarczania, wypuszczenia się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez odpowiednie urządzenie mobilne do Usługodawcy, dostępne za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@enduristan.pl lub też pisemnie na adres: ul. Nurska 40, 07-320 Małkinia Górna.

2.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z urządzeniem teleinformatycznym, które obejmują usługę dostawcy: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i Internet Explorer w wersji 10.0 i wyżej, Opera w wersji 12.0 i wyżej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższa, Safari w wersji 5.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768; (5) dostęp do Internetu, możliwość zapisu plików cookies oraz obsługa JavaScript.

2.3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposobie używania prawa z dobrymi obyczajami na piśmie poszanowanie praw własności oraz praw autorskich i opisów usługodawcy oraz osób fizycznych. Usługobiorca obowiązany jest do przechowywania danych przechowywanych ze stanem prawnym. Usługobiorcę zakazu dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

2.4. Tryb postępowania reklamacyjnego:

2.4.1. Reklamacje związane z usługami elektronicznymi przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje z oznaczeniem z dostępem do sklepu internetowego (z uwzględnieniem usługi reklamacji produktów, która została wskazana w pkt. 6 i 7 Regulaminu) Usługobiorca może wskazać na przykład:

2.4.1.1.Pisemnie na adres: ul. Nurska 40, 07-320 Małkinia Górna;

2.4.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@enduristan.pl;

2.4.1.3. Zalecane jest podanie przez usługębiorcę w opisie reklamacji: (1) informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, z określonymi rodzajami i datami określonymi; (2) usługobiorcy; oraz (3) dane kontaktowe dostępne w reklamacji – ułatwiają i przyspieszają rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdarzeniu udostępniają postać, która nie jest dostępna na skutek reklamacji podłączonych z pominięciem dodatkowego opisu reklamacji.

2.4.1.4. Ustosunkowanie się do reklamacji przez usługę dostępu do Internetu, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej użycia.

3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

3.1. Zawarcie umowy sprzedaży między klientami, a sprzedaż oprogramowania po wprowadzeniu przez klienta zamówień za pomocą formularza zamówienia w sklepie internetowym z pkt. 2.1.2 Regulaminu.

3.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O cenie wraz z podatkami Produktu podanego w zamówieniach, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostaw i usług pocztowych) oraz o innych kosztach, a gdy nie można zastosować wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie zamówień, w tym także w chwili obecnej przez klienta z powiązaniami z Umową Sprzedaży.

3.3. Procedura ustalenia sprzedaży w sklepie internetowym za pomocą formularza zamówienia

3.3.1. Zawarcie umowy sprzedaży między klientami, a sprzedaż po wprowadzeniu przez klienta zamówień w sklepie internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.

3.3.2. Po złożeniu zamówienia, potwierdzenie odbioru zostało przyjęte, a następnie zostało odebrane przez odbiorcę. Potwierdzenie otrzymania decyzji i jego odbioru poprzez przekazanie przez klienta odpowiedniego komunikatu e-mail nadawcy w trakcie odbioru końcowego adresu elektronicznego klienta, który zawiera najmniejsze informacje o przekazaniu o zamówieniach io jego otrzymaniu oraz otrzymaniu powiadomienia o sprzedaży. Po otrzymaniu wiadomości e-mail od Klienta, otrzymasz zgodę na sprzedaż między klientami, a sprzedaż.

3.4. Utrwalenie, udostępnienie treści Klientowi zawartej w umowie sprzedaży poprzez (1) udostępnienie Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) szczegółowe powiadomienie klienta o wiadomościach e-mail, o którym mowa w punkcie. 3.3.2. Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.

4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

4.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi zasady płatności z umowy sprzedaży:

4.1.1. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

4.1.2. Płatność gotówkowa przy odbiorze osobistym.

4.1.3. Płatności elektroniczne i płatności płatnicze za pośrednictwem usługi przelewy24.pl – możliwe aktualne procedury płatności są na stronie internetowej https://www.przelewy24.pl.

4.1.3.1. Rozliczenia transakcji płatniczych elektronicznymi i płatniczymi są stosowane w systemie klienta za pośrednictwem usługi Przelewy24.pl. Serwis jest dostarczany przez PayPro SA. Obsługę płatności elektronicznych i płatniczych prowadzi:

Dokonując płatności za kontakt Przelewy24.pl, przestrzegasz regulaminu Przelewy24.pl

Płatność za pośrednictwem serwisu płatności internetowe Przelewy24.pl. Serwis Przelewy24 umożliwia realizację płatności za pomocą karty lub natychmiastowego przelewu internetowego. Decydując się na opcję płatności, automatycznie zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24.pl.
Realizując płatność za przelew internetowy, po twoim banku, należy się za pomocą danych dostępowych do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Lista banków kontrolowanych przez serwis Przelewy24.pl
Dane uwierzytelniające przy użyciu karty kredytowej w systemie VISA jak i MASTER CARD. W celu dokonania płatności przy użyciu karty należy uwzględnić wymagane informacje o rozszerzeniu oraz rozszerzenie karty oraz autoryzować transakcję kodem CVV lub CVC.
Serwis Przelewy24.pl posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz następuje na szyfrowaniu SSL, wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.

REGULAMIN WYKONYWANIA PŁATNOŚCI W SERWISIE PRZELEWY24
1. Serwis jest określony firmy PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, serwis@paypro.pl. Wszelkie uwagi i reklamacje prosimy o kierowanie pod telefon i adres.
2. Serwis („serwis”) jest serwisem internetowym usług, pośredniczącym w przekazywaniu płatności pomiędzy Klientem i Sprzedawcą. Serwis klienta zapewnia metodę dokonywania płatności, odbiera płatności klientów na swoje konta, potwierdza sprzedaż, płatność i przesyłanie płatności na konto Sprzedawcy.
3. płatność inicjowana w serwisie dostarczającym numer transakcji oraz hasło nadawane przez serwis. Klient wyposażony w dziesięć numerów i hasło do kontroli tej płatności, płatność poprzez przedpłatę z tej płatności oraz reklamacji płatności.
4. wypłata dokonana na jedno z kont bankowych PayPro lub jego agentów jest dedykowana na realizację wyłącznie tej transakcji, której numer został uzyskany jako tytuł płatności. W przypadku stosowania przelewu fałszywego numeru transakcji spółka PAYPRO nie ponosi odpowiedzialności za cel na jaki płatność została wypłacona.
5. Na wykonanie płatności w serwisie klienta otrzymasz 15 minut czasu. W tym okresie, w którym następuje wykonanie płatności. Po weryfikacji serwisu klienta i sklepu sprzedaży o poprawionym wykonaniu płatności.
6. Jeśli serwis PRZELEWY24 przez 15 minut nie otrzyma potwierdzenia wykonania płatności, zostanie przekazany klientowi o przekroczeniu warunku otrzymania potwierdzenia, a do sklepu sprzedaży zostanie przesłana informacja o nieprawidłowej płatności.
7. Potwierdzenie płatności w serwisie:
a) dla płatności przy pomocy kart płatniczych lub portfela elektronicznego – serwerów operatorów tych płatności, współpracujących z serwisem Przelewy24
b) dla płatności przelewem – bankowe programy automatyzacji przelewów lub własne programy kontroli historii konta bankowego serwisu.
8. Przedpłaty;
a) Klient może być dostępny w serwisie przedpłatą utworzoną w danym sklepie. W tym celu po otrzymaniu przesyłki (usługi) musi zapamiętać numer transakcji i hasło wskazane na stronie płatności usługi. Należy wpłacić potrzebną kwotę w dowolny sposób na konto usługi podając jako temat płatności – numer transakcji.
b) Serwis może wykonać przedpłatę automatycznie z płatności dokonanej przez Klienta, jeśli wykonanie tej płatności dotarło do usługi po oczekiwaniu. Rozwiązanie klienta może być płatne przed powtarzaniem zakupu. Jeżeli przedpłata nie nastąpi w serwisie w ciągu 2 godzin od rozpoczęcia płatności w serwisie, transakcja powinna obejmować reklamowanie personelu serwisu.
c) Przedpłata może być użyta przez Klienta do realizacji płatności tylko wówczas, jeśli kwota przedpłaty jest równa kwocie zapłaty. Użycie przedpłat jako formy płatności wymaga znajomości numeru transakcji i hasła tej przedpłat.
d) Stan przedpłat można wykorzystać na stronie serwisu:
https://www.paypro.pl/przedplata
e) Przedpłata może zostać automatycznie przekazana do ustalonej sprzedaży, bez konieczności ingerencji klienta, jeśli jest to zgodne z określonymi danymi pomiędzy Sprzedawcą a Serwisem.
f) Przedpłata klienta nie wykorzystana w ciągu 30 dni od daty płatności na konto bankowe jest usługą zwrotną Klientowi z potrąceniem kosztów zwrotu. Klient może otrzymać natychmiastowy zwrot przedpłaty.
g) Koszt zwrotu przedpłat złożonych przelewem wynosi 2 zł (dwa złote). W przypadku przedpłat dostarczonych przez klienta pocztowego przekazem pieniężnym koszt zwrotu zwiększony o opłatę pocztową na adres pocztowy klienta, wg cennika Poczty Polskiej. W przypadku przedpłat dokonanych przez Klienta kartą płatniczą koszt wynosi 2,9% wartości przedpłat. Zwrot przedpłat na konto za granicą Polski, koszt przelewu od odbiorcy.
9. Wykonanie przelewu bankowego z użyciem aplikacji BankBrowser, Klient uruchamia się natychmiastowo, wykonując zlecenie. Klient otrzymał świadectwo, że dokonany przelew jest alternatywny i stosowany. Odwołanie lub zmiana tego przelewu przez klienta bez wiedzy spółki PayPro będzie traktowana jako próba świadomego wyłudzenia
Towarzystwo (Usługi) bez zapłaty i nałożone na organa ścigania, a klient za taki skutek, pełna kara odszkodowawcza w stosunku do spółki PayPro lub jej sprzedaży.
10. Serwis nie udostępnia danych identyfikacyjnych (osobowych, adresowych, firmowych) klientów, zgromadzonych w serwisie. Dane te są tylko wniesione do zwrotu lub reklamacji i tylko do realizacji tych operacji.
11. Pośrednictwo usługi w przekazywaniu płatności klientów poprzez konto usługi nie atakującej klientów dochodzących od wpłat końcowych na kontach usługi.
12. Dane kontaktowe są dostarczane na adres e-mail na adres: serwis@paypro.pl i winny zawierają: adres e-mail KLIENTA, numer Transakcji, miejsce Transakcji, nazwisko i nazwa właściciela konta bankowego (karty płatnicze), data Transakcji oraz istnienie banku, na konto którego
płatność została dokonana KLIENTA (w przypadku płatności kartą płatniczą – nazwa karty).
Po 90 dniach od daty rozpoczęcia transakcji (przedpłat) personel serwisu ma prawo odmówić omówienia reklamacji do tej transakcji.
13. Usługa klienta może być wyłącznie osobą pełnoletnią, posiadającą uprawnienia do czynności cywilno-prawnych, lub podmiotem gospodarczym lub firmą, która jest zawarta.
14. Osoby uczestniczące w płatnościach poprzez usługi wyrażają zgodę na przekazanie danych osobowych przez DialCom24 sp. z oo, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań oraz jej spółka zależna PayPro SA w ramach wyłącznego korzystania z usługi. Administratorem danych osobowych w ustawie z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883) jest DialCom24 oraz PayPro.

4.2. Termin płatności:

4.2.1. W przypadku wyboru przez klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności elektroniczne albo płatności płatnicze, klient obowiązany jest dokonać płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia ustalenia umowy sprzedaży.

4.2.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

5.1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktów (w tym opłaty za transport, dostawy i usługi pocztowe) są wskazywane przez klienta na stronach sklepu internetowego w sklepie „Koszty i czas dostawy” oraz w trakcie dostaw, w tym także w chwili dostarczenia przez klienta woli z powiązaniami z Umową Sprzedaży.

5.2. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

5.3. Sprzedawca udostępnia klientom następujące rozwiązania dotyczące dostawy lub odbioru produktu:

5.3.1. Przesyłka paczkomatowa.

5.3.2. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.

5.3.3. Odbiór w punkcie Ruch/Orlen/Żabka/Freshmarket

5.3.4. Odbiór w placówce Poczty Polskiej

5.3.5. Odbiór osobisty. Miejsce odbioru jest odbierane przez firmę w godzinach 8-16 z powiadomieniem o 24 godzinie otrzymania potwierdzenia z formularza PHU HAST.

5.4. Termin dostawy produktów do klienta wynosi 2 - 14 Dni Roboczych, chyba że w opisie określonego produktu lub w trakcie dostarczania zamówień dostarczanych terminem. W przypadku produktów o różnych terminach dostawy, termin dostawy jest najdłuższym terminem, który jednak może nie przekroczyć 14 Dni Roboczych. Początek biegu koniec dostawy Produktu do Klienta liczy się w sposób:

5.4.1. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności elektronicznych lub płatniczych - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

5.4.2. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawieszenia umowy sprzedaży.

5.5. Termin odbioru produktu przez klienta – w przypadku wyboru przez klienta odbioru osobistego produktu, produkt będzie gotowy do odbioru przez klienta w terminie do 2 dni Roboczych, chyba że w opisie wybranego produktu lub w trakcie składania zamówień przesłanych do końca. W przypadku produktów o różnych terminach zastosowania do odbioru, termin zastosowania do odbioru jest najdłuższym terminem, który jednak nie może przekroczyć 2 Dni Roboczych. Produkt do odbioru zostanie dostarczony przez sprzedaż poprzez odpowiednie wiadomości e-mail w trakcie wysyłania na adres elektroniczny klienta. Początek biegu końcowego Produktu do odbioru przez klienta liczy się w sposób:

5.5.1. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności elektronicznych lub płatniczych - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

5.5.2. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia wcześniejszej umowy sprzedaży.

6.REKLAMACJA PRODUKTU

6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedaż w odniesieniu do klienta, produkt sprzedany ma wadę lub dostęp (rękojmia) są określone w ramach dystrybucji prawa, w których znajduje się kodeks cywilny.

6.2. S przedawca obowiązany jest przechowywania klienta Produkt bez wad. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

6.2.1. pisemnie na adres: ul. Nurska 40, 07-320 Małkinia Górna;

6.2.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@enduristan.pl;

6.3. Z aleca się podania przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w którym są rodzaje i daty wystąpienia wad; (2) zastosowanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub elementu o obniżeniu cen albo odstąpienia od umowy sprzedaży; oraz (3) dane kontaktowe dotyczące reklamacji – ułatwiające i przyspieszone rozpatrzenie reklamacji przez sprzedażcę. Wymogi podane w zdarzeniu udostępniają postać, która nie jest dostępna na skutek reklamacji podłączonych z pominięciem dodatkowego opisu reklamacji.

6.4. S przedawca ustosunkuje się do reklamacji klienta, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej ostatecznego. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w znaczeniu, że sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6,5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez sprzedaż do reklamacji klienta lub do wykonania prądu klienta z rękojmi niezbędny będzie produkt do sprzedaży, klient zostanie poproszony przez sprzedaż o dostawę produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Nurska 40, 07-320 Małkinia Górna. Jednakże ze względu na rodzaj oprogramowania, rodzaj produktu lub sposób jego podłączenia do produktu przez klienta, który jest dostępny albo podłączony, klient poproszony o udostępnienie, po uprzednim wydaniu terminu, Produktu sprzedaży w miejscu, w którym produkt się znajduje.

6.6. Prośba o produkty produktowe, o której mowa w pkt.7.5 Regulaminu nie mającego wpływu na bieg termin na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulamin i brak prawa do naruszenia prawa klienta do sprzedaży demontażu kluczowego produktów i urządzeń zainstalowanych Produktu po dokonaniu wymiany na wolnym od wad lub hazardu, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości wystąpienia przez klienta docelowego odbierającego z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia oraz zasad dostępu do tych procedur dostępnych są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników końcowych, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

7.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykłady zastosowania z pozasądowych ustaleń dotyczących rozpatrywania reklamacji i dochodzenia prawnego:

7.2.1. Klient uprawniony jest zwrócony do głównego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wniosków o rozstrzygnięcie sporu wyników z rozstrzygniętej uchwały sprzedaży. Regulamin organizacji i działania ustanawiającego polubownych sądów konsumenckich, rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie ustalenia regulaminu organizacji i działań ustalonych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

7.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego podpisania sporu między klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i procedur postępowania mediacji przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

7.2.3. Klient może dostarczyć pomoc w wydaniu sporu między klientem, a sprzedaż, także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika lub organizacji społecznej, której zadania statutowe należą do ochrony (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) . Poradniki są pod adresem Federacji Konsumentów pod numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

7.2.4. Klient ma prawo do dostępu z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia szczegółowego zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowanych przez dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main. strona główna.pokaż

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

8.1. Konsument, który wydostaje się na odległość, może od niej zostać dostarczony bez przyczyny, składając odpowiednie pismo w terminie trzydziestu dni kalendarzowych. Czy ten termin wystarczy, aby zapewnić dostęp przed jego dostępem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może pozostać na przykład:

8.1.1. pisemnie na adres: ul. Nurska 40, 07-320 Małkinia Górna;

8.1.3 w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@enduristan.pl;

8.2. Korzystamy z elektronicznego systemu rejestracji zwrotów. Realizacja następuje ponownie. Klient ma jednak prawo wypełnić formularz odstąpienia od umowy, albo oświadczenie woli w formularzu. Przykładowy wzór wniosku o odstąpienie od umowy jest dodatkiem nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz na końcu tego regulaminu. Konsument może podlegać obowiązującym przepisom, jednak nie jest to obowiązkowe..

8.3. B ieg termin odstąpienia od rozpoczęcia rozpoczynania:

8.3.1. d la umowa, w której występuje dostawca wydany przez produkt, który jest dostępny do jego dystrybucji (np. Umowa sprzedaży) – od dodatkowego produktu w wydaniu przez konsumenta lub wskazanego przez niego osobę, która jest inna niż dodatkowa, aw przypadku umowy, która: (1) Zawiera wiele produktów, które są dostarczane oddzielnie, partiami lub w częściach – od udziału w końcowym produkcie, partii lub części albo (2) zapewnianej na regularnym dostarczaniu produktów przez czas oznaczony – od poprzedzania w pierwszym z produktów;

8.3.2. dla spotkań – od dnia zawieszenia umowy.

8.4. W przypadku odstąpienia od umowy, która przysługuje za niezawartą opłatę.

8,5. Przedawca ma dostawę, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania powiadomienia przez konsumenta o odstąpieniu od umowy, wyznaczającym wszystkie konsumenta przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z dodatkowymi konsekwencjami przekazania przez klienta wysyłki innego) niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Powrót płatności przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument jest aktywny na inny sposób, który nie jest dostępny dla niego z wykorzystaniemi kosztami. Jeśli sam odbierze produkt od konsumenta, może pojawić się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub przez konsumenta, który otrzymał jego odesłania, w następstwie od tego, które zostało wysłane wcześniej.

8.6. K onsument ma datę ważności, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym następuje odstąpienie od umowy, oznaczenie Produktu Sprzedawcy lub innej osoby określonej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że sprzedawca jest zarejestrowany, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego użyciem. Konsument może oznaczać Produkt na adres: ul. Nurska 40, 07-320 Małkinia Górna.

8.7. Konsument ma zastosowanie w przypadku stosowania wartości produktu, zastosowania z niego w sposób, który może wystąpić poza koniecznością posiadania charakteru, cechy i działania produktu.

8.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsumenta:

8.8.1. Jeśli konsument ma sposób dostawy produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, sprzedawca nie jest odbierany przez konsumenta poniesionego przez inne dodatkowe produkty.

8.8.2. Konsument bezpośredni kosztów zwrotu produktu.

8.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, na którą nie przysługuje konsumentowi w umowie:

8.9.1. (1) o świadczeniu usług, udostępnieniu w pełni usługi za wyraźną wypłatę konsumenta, który został udostępniony przed udostępnieniem, że po spełnieniu świadczenia przez sprzedażwcę otrzymasz prawo odstąpienia od umowy; (2) którego cena lub opłata zależy od wahania na rynku, nad którym sprzedawca nie sprawuje kontroli, i który może zostać wysłany przed terminem do odstąpienia od umowy; (3) z dostępem do produktu nieprefabrykowanego, dostępnego według konsumenta lub służącego do zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) z dostępem do produktu rozszerzającego się szybkiego zepsuciu lub krótkiego terminu przydatności do użycia; (5) którego udostępnienie jest produktem dostarczanym w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie może być opisane ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, opakowanie otwarte po dostaweniu; (6) które dostarczają produkty, które są dostarczane, ze względu na swój charakter, odłączone nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) z którym dostarczane są produkty alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, z której może nastąpić później po 30 dniach i których wartość zależy od wahania na rynku, nad którym sprzedawca nie ma kontroli; (8) którego konsument jest konsumentem, aby sprzedawca dojechał do celu pilnej naprawy lub konserwacji; Dostępność dodatkowych usług innych niż te, których wykonanie jest możliwe przez konsumenta, lub dostarczanie produktów innych niż części niezbędne do wykonania lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy dostępnej przez konsumenta w odniesieniu do dodatkowych usług lub produktów; (9) których źródłem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym urządzeniu, oprogramowanie dostępne po udostępnieniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z umową o prenumeratę; (11) zgromadzj w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie obejmującym, inne niż do celów związanych, przewozów rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, udostępnienie w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usług; (13) o dostarczanie treści dostępnych, które nie są dostępne na nośniku materialnym, wyposażenie nie zapewnia możliwości rozpoczęło się za wyraźną usługę konsumenta przed terminem do odstąpienia od umowy i po powiadomieniu, przejdź przez sprzedażwcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

9.1. N iniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim dotyczące klientów i usługobiorców niebędących konsumentami.

9.2. Sprzedawcy umożliwiają prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z klientem niebędącym konsumentem w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej ważności. Odstąpienie od umowy sprzedaży w tym przypadku może nastąpić bez dostarczenia i nie rodzi się po stronie klienta niebędącego konsumentem, który ma zastosowanie w odniesieniu do sprzedaży.

9.3. W przypadku odbiorców nie przychodzących, sprzedawca ma prawo dostępne systemy płatności, w tym również wymagać dokonania przedpłat w całości albo części i do wysłania od klienta przez system płatności oraz fakturę dotyczącą płatności sprzedaży.

9.4. Z udostępniania przez sprzedaż Produktu udostępnionego przez Klienta, który nie jest dostępny dla konsumenta, korzyści i korzyści z produktu oraz niebezpieczeństwo dostarczanej lub dostarczane produktu. Orzeczenie w przypadku nie poniesienia odpowiedzialności za utratę, ubytek lub ewentualnie produkt powstał od wydania do przewozu, aż do wydania go Klientowi oraz za przewoźnika w przewozie towarowym.

9,5. W razie przesłania produktu do klienta za pośrednictwem klienta nie jest dostępny konsument, który jest obowiązany do przesłania w czasie iw sposób dostępny przy dostarczaniu tego rodzaju. Jeśli w czasie przewozu jest dostępny ubytek lub niezbędny produkt, obowiązany jest dostępny z wyłączeniem odpowiedzialności dodatkowej.

9.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niezapowiedzianego konsumenta zostaje wyłączona.

9.7. W przypadku usługobiorców nie pochodzących od konsumenta Usługodawca może otrzymać świadectwo usług elektronicznych ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazania przyczyny poprzez usługiobiorcy odpowiednigo źródła.

9,8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w odniesieniu do Usługobiorcy/Klienta nie podanego konsumentem, bez względu na jej dostęp do, jest ograniczona - niezależnie w ramach prawa prawnego, jak również za wszelkie prawa w sumie - do wysokości za przesłanej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży , nie więcej niż do wysokości jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie zgłoszonego konsumenta tylko za typowe szkody przewidywane w momencie przyjęcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w odniesieniu do Usługobiorcy/Klienta nie uwzględniającego konsumenta.

9,9. W szelkie spory powstały pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem jednego z sądowi właściwego ze względu na miejsce zamieszkania Sprzedawcy/Usługodawcy.

10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

10.1. Umowa zawarta poprzez Sklep Internetowy zawiera język polski.

10.2. Zmiana Regulaminu:

10.2.1. U dostawcy samego prawa do zmiany przepisów Regulaminu z przyczyną jest: zmiana przepisów prawa; Zmiany w zakresie płatności i dostawy - w zakresie, w którym następuje przestrzeganie przestrzegania Regulaminu.

10.2.2. W uzasadnieniu dotyczącym ustaleń Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. doświadczenie usług elektronicznych – Konto) opisano postanowienia dotyczące usługobiorcę, które zostały zachowane w wymaganiach określonych w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został powiadomiony o zmianie i nie został wysłany do umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podziału. W przypadku zmiany Regulaminu skutkowała wprowadzeniem innego płatnego lub podwyższeniem dodatkowego świadczenia usługi konsumenta mającego prawo odstąpienia od umowy.

10.2.3. W zastosowaniu dotyczącym stosowania Regulaminu umów o innym charakterze niż umowa obowiązująca (np. Umowa sprzedaży) zmiana Regulaminu nie jest w sposób niezgodny z prawem nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed wejściem na rynek zmian Regulaminu, w przypadku zmiany Regulaminu nie wynikającego z opóźnienie na już złożone lub złożone zamówienia oraz dostarczone lub dostarczone w ramach umowy sprzedaży.

10.3. W przypadkach nieuregulowanych w regulaminie dotyczącym zastosowania stosowania przepisów prawa polskiego, w którym znajdują się: Kodeksu cywilnego; dokument o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży do 24 grudnia 2014 roku z Klientami stosowanymi przez konsumentów - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw autorskich oraz o odpowiedzialności za wyrządzoną władzę przez produkt szkodliwy z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży od 25 grudnia 2014 roku z Klientami wykonawczymi konsumentów - przepisami ustawy o prawie konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne przepisy dotyczące uwzględniago prawa.

PRZYKŁADOWY FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Dane konsumenta:____________________

Dane sprzedawca:____________________

Ja / My (*) odstępuję /odstępmy (*) od umowy sprzedaży poza:

Dane zamówienia:

Dane odbioru towaru:

Imię i nazwisko / Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów):

Adres sprzedawcy(-ów):

Proszę o zwrot pieniędzy za przesyłkę wraz z poniesionymi przeze mnie/nas (*) kosztami dostawy do konsumenta(-ów) na numer rachunku bankowego / inny sposób (*):

Podpis konsumenta(-ów) (tylko formularz jest przesyłany w wersji papierowej)